Termeni și Condiții

1. Societate, Contact

1.1 Magazinul online – operat pe la adresa www.shoba.ro – este deținut de NovaCorp Estates SRL., cu sediul în Str. Gării nr. 2, Vaslui, România, companie înmatriculată la Registrul Comerțului din Vaslui sub nr. J37/965/2019, având CUI: RO41980858.

1.2 Clientul poate intra în contact cu entitatea care deține magazinul prin următoarele mijloace:

– poștal, la adresa NovaCorp Estates SRL: Str. Gării nr. 2, Vaslui, România

– prin formularul de contact afișat pe website-ul magazinului online în pagina „Contact”.

2. Reguli Generale pentru utilizarea magazinului online Shoba

2.1 Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane cu vârsta de 18 ani împlinită.

2.2 Orice persoană cu vârsta sub 18 ani împliniți poate folosi magazinul online numai cu acordul și / sau sub supravegherea părinților sau a unui tutore legal.

2.3 Orice persoană care alege să se înregistreze și să achiziționeze produse în magazinul online își va furniza datele personale și este implicit de acord ca ele să fie prelucrate de X în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.

2.4 Este necesară confirmarea corectitudinii datelor furnizate prin procesul înregistrării în magazinul online – în acest sens Clientul va primi un e-mail cu solicitarea de a-și confirma datele accesând un link specific.

3. Plasarea Comenzii

3.1 Comenzile în cadrul magazinului online Shoba sunt acceptate prin www.shoba.ro;

3.2 Produsele din magazinul online sunt descrise în mod specific; website-ul include informații despre diferitele caracteristici ale produselor, prețurile lor, alături de detalii depinzând de tipul produsului, categoria sa și alte criterii.

3.3 La comandarea unui produs, Clientul îl va selecta în modalitatea specifică acelui produs – va stabili, acolo unde este aplicabil, caracteristici precum dimensiunea acestuia, culoarea și alte detalii în funcție de opțiunile listate. Dacă este necesar, Clientul va furniza de asemenea alte informații precum numărul de bucăți / unități comandate din același produs.

4. Prețurile

4.1 Prețurile listate alături de produsele disponibile în magazinul online sunt stabilite în lei și prețurile afișate sunt prețuri brute și includ TVA.

4.2 Prețurile produselor adăugate într-o comandă se majorează cu taxele de livrare – acestea vor fi evidențiate separat în procesul de plasare a comenzii și sunt stabilite în concordanță cu modalitatea de livrare selectată de Client.

4.3 Prețul afișat în comanda finalizată și plasată, așa cum este listat ulterior și în e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul final, obligatoriu atât pentru NovaCorp Estates SRL cât și pentru Client. Prețul afișat în comanda finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment NovaCorp Estates SRL modifică prețul Produselor care alcătuiesc comanda sau realizează anumite campanii promoționale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind și Produsele comandate.

4.4 NovaCorp Estates SRL / SHOBA.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile pentru comenzi în magazinul online; NovaCorp Estates SRL poate de asemenea să adauge noi produse, să lanseze și să anuleze oferte speciale și campanii promoționale pe website-urile magazinelor și să modifice oricare oferte și campanii, în conformitate cu prevederile Codului Civil și ale legilor aplicabile.

5. Disponibilitatea produselor în magazinul online

5.1 Disponibilitatea în stoc a produselor oferite spre vânzare în magazinul online și implicit posibilitatea de a fi comandate este specificată în pagina de produs.

5.2 Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane, în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online sau alte circumstanțe) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi onorată. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat, în cel mai scurt timp posibil în circumstanța creată, că nu a putut fi procesată comandă iar produsele în cauză nu vor fi livrate.

5.3 Paginile produselor include în parte informații complete cu privire la gama de opțiuni disponibile, unde este cazul (dimensiuni diferite, culori diferite) – produsele cu anumite caracteristici care sunt indisponibile pot fi și ele afișate, fiind în mod clar evidențiate cu o altă culoare decât cea folosită pentru opțiunile disponibile pentru comenzi. Varianta unui produs cu anumite caracteristici care este indisponibilă nu poate fi adăugată în coșul de cumpărături dar poate fi adăugată pe lista produselor favorite a unui Client înregistrat.

6. Imposibilitatea de a procesa o comandă

Dacă un produs nu este disponibil în stocul depozitului furnizorului sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, deși comanda a fost confirmată inițial pe site, comanda va fi onorată parțial (expediată fără produsul lipsă) sau anulată. Clientul va fi notificat prin e-mail și / sau telefonic privind confirmarea modificării comenzii sau a anulării.

7. Livrarea

7.1 Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua exclusiv pe teritoriul României.

7.2 În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line (card bancar de debit / credit) sau prin transfer bancar, procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată creditarea contului NovaCorp Estates SRL (prin intermediul tranzacției bancare) cu 100% din suma datorată pentru comandă – acesta este momentul de la care începe să curgă termenul de livrare a produselor către Client.

7.3 După ce Clientul a primit confirmarea prin e-mail a comenzii, aceasta va fi trimisă de noi Curierului și va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de 3-4 zile lucrătoare (dacă nu este specificat altfel în pagina de produs sau la confirmarea comenzii) de la confirmarea comenzii sau de la momentul în care contul NovaCorp Estates SRL este creditat cu 100% din valoarea comenzii în cazul plăților efectuate on-line / prin transfer bancar. Termenul de livrare poate varia – perioadele de soldare ori ale campaniilor speciale pot crește numărul de zile necesare pentru livrarea produselor. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

În momentul trimiterii de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail și / sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care, din indiferent ce motive, termenul de livrare estimat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat în legătură cu termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare, veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii vă poate fi solicitat un act de identitate valid sau un cod de verificare / PIN furnizat de curier în cazul comenzilor cu plata online în avans.

În cazul în care nu se reușește livrarea coletului, acesta ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării.

7.4 Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către SHOBA.ro / NovaCorp Estates SRL.

7.5 Taxele de livrare vor fi cele menționate în rubrica specială, la momentul finalizării și plasării Comenzii, fiind confirmate ulterior și prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu achitarea acestor taxe împreună, alături de achitarea Prețului Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.

8. Facturare și plată

Fiecare achiziție de pe website-ul nostru (SHOBA.ro) este însoțită de dovada achiziției, factura fiind disponibilă pentru descărcare în format electronic din contul de client. NovaCorp Estates SRL nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

8.1 În numerar, ramburs – la livrarea coletului. Plata se face către reprezentantul Curierului în momentul primirii coletului.

8.2 Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul unui operator de plăți securizat. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.

8.3 NovaCorp Estates SRL / SHOBA.ro acceptă transferuri bancare tradiționale; acestea vor fi acceptate în baza unei comenzi la finalizarea căreia a fost selectată de către client metoda de plată prin Transfer Bancar. O factură proformă va fi trimisă clientului prin email-ul furnizat la plasarea comenzii, aceasta servind efectuării transferului.

Debitarea cardului / contului dvs bancar. se va realiza numai după ce a finalizată și plasată comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile efectuate sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card / în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul bancar eșuează / nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz, este necesară reluarea procedurii de comandă de către dvs., cu furnizarea unui mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, afișate în procedura de comandă.

În cazul tuturor comenzilor pentru care plata se efectuează online, comisioanele bancare de orice tip (de transfer, de schimb valutar sau altele) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în Preț / taxele de livrare. Pentru informații legate de aceste comisioane vă rugăm să consultați în prealabil termenii băncii emitente a instrumentului de plată / furnizoare a serviciului bancar.

Nu sunt acceptate carduri cadou sau carduri de cumpărături ca forme de plată!

8.4 Vă rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de tip phishing! Vă rugăm să aveți în vedere:

Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodată de schimbarea unui cont pentru efectuarea plăților și nu va cere un transfer bancar de orice fel înafara unei comenzi sau pentru comenzi care apar deja ca fiind achitate.

NovaCorp Estates SRL / SHOBA.ro nu vă va solicita niciodată să îi furnizați date bancare, datele cardului dvs. sau informații similare prin e-mail sau telefon și nici nu vă va contacta telefonic sau printr-un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plății. Nu vă va solicita plata cu mandat poștal sau altă modalitate tradițională de plată independent de comenzile efectuate de dvs. În eventualitatea în care veți primi o astfel de solicitare – nu trebuie să efectuați plata sau să răspundeți la e-mail ci să îl redirecționați, nemodificat, către SHOBA.ro la adresa support@shoba.ro.

Informații despre efectuarea unei plăți vă vor fi solicitate de NovaCorp Estates SRL doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări ce ne-a fost adresată de dvs. sau în cazul în care apar probleme cu o comandă lansată de dvs.

Dacă primiți un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice, cu caracter personal, prin intermediul unui link, nu răspundeți, nu dați curs solicitărilor, nu accesați link-ul și ștergeți în cel mai scurt timp e-mailul respectiv – astfel de mesaje pot fi email-uri de tip phishing, având ca scop furtul de identitate și / sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus / alt tip de atac cibernetic.

9. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și riscurilor

9.1 Informațiile disponibile pe website-ul www.shoba.ro nu constituie o ofertă în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al NovaCorp Estates SRL față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin e-mail de la SHOBA.ro confirmarea Comenzii.

9.2 Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conținând Produsele, sub condiția efectuării plății integrale a Prețului și taxelor de livrare.

10. Garanții

Pentru Produsele livrate, Vânzătorul acordă garanție în condițiile legii, Produsele fiind însoțite de certificate corespunzătoare în acest sens.

11. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Prețului și taxelor de livrare.

11.1 Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterală, într-un termen de 14 de zile, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv.

11.2 Dreptul de a se retrage din contract expiră într-un termen de 14 de zile începând cu ziua livrării – însemnând ziua primirii coletului de către Client sau de către o terță parte desemnată de Client, alta decât transportatorul, data fiind de asemenea cea menționată pe AWB / dovada de primire emisă de Curier). Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

11.3 Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe SHOBA.ro, prin una din următoarele metode:

– prin completarea online a formularului de retur disponibil în contul de Client pentru orice comandă; în cazul în care această formă este folosită, Clientul va primi o confirmare promptă că SHOBA.ro a primit notificarea sa de retur.

Notă: Fiecare metodă de trimitere a notificării menționată și disponibilă pe website este permisă și toate sunt la fel de eficiente. SHOBA.ro recomandă formularul online disponibil în panoul Client, doar pentru că este o metodă ușoară și rapidă.

11.4 Pentru a fi asigurat de renunțarea la contract în termen, este suficient pentru Client să trimită notificarea de retur înainte de expirarea termenului.

11.5 În cazul returului / retragerii din Contract, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării Produselor și accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în acești Termeni și Condiții, SHOBA.ro va restitui fără întârziere nejustificată Clientului prețul acestora astfel cum a fost încasat și taxa de livrare plătită de Client Curierului pentru livrarea Produselor (cu excepția costurilor suplimentare decurgând din alegerea de către Client a altei metode de livrare decât cea uzuală mai ieftină oferită de SHOBA.ro). În cazul în care Clientul alege să păstreze anumite Produse și să anuleze doar parțial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.

11.6 Restituirea Prețului și a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze în formularul / e-mail-ul său. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

11.7 SHOBA.ro poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat pentru a verifica stare corespunzătoare a produsului.

11.8 În cazul retragerii / returului, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, curate (fără însă să fi fost curățate / spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite, în termenul anunțat după completarea formularului de retur (după aprobarea solicitării de retur, clientul va fi înștiințat de data aproximativă la care Curierul va sosi pentru preluarea produselor de returnat).

11.9 Produselor pot fi returnate la alegerea Clientului pe costul său printr-un curier ales de acesta sau prin intermediul Curierului ales de SHOBA.ro pe costul SHOBA.ro. Pentru a putea beneficia de transportul gratuit al returului, Clientul trebuie să completeze formularul de retragere / retur al contractului disponibil pentru fiecare comandă în panoul Clientului.

11.10 În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.

Nu se acceptă returnarea produselor care prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igienă / sănătate publică, nu pot fi returnate ex: produse de lenjerie intimă, costume de baie, ciorapi și produse cosmetice desigilate.

11.11 În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora – suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător va fi diminuată corespunzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.

12. Plângeri referitoare la conformitatea Produselor

12.1 Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, SHOBA.ro va fi responsabil pentru acestea.

Clientul este rugat să acorde atenție culorilor Produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

12.2 În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa arătată la Secțiunea Contact.

12.3 SHOBA.ro asigură Clienților posibilitatea de a formula o plângere și de a returna produsele cu defecte prin curier pe costul SHOBA.ro. Pentru aceasta, Clientul trebuie să completeze formularul electronic de plângere (disponibil în panoul Clientului) cu detalii despre adresă, specificând locul de unde curierul trebuie să ridice transportul conținând produsele menționate în plângere.

12.4 SHOBA.ro va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

12.5 În cazul în care se constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

12.6 În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea SHOBA.ro.

12.7 Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat și prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrarea utilizatorului.

12.8 În caz de rambursare de către SHOBA.ro a Prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile secțiunii corespunzătoare din acești Termeni și Condiții.

13. Anularea unei comenzi

13.1 Clientul poate renunța la o comandă.

13.2 Clientul poate anula o comandă el singur timp de 15 minute de la plasarea comenzii respective, în panoul Clientului din secțiunea “Comenzile mele” prin selectarea opțiunii “Anulare comandă” plasată lângă opțiunea “Comandă”.

14. Diverse

O dovadă a cumpărării însoțește fiecare produs cumpărat. Clientul poate descărca factura din panoul Clientului. SHOBA.ro nu va fi responsabil pentru datele incorecte furnizate de Client.

14.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Consimțământul Clientului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal este voluntară dar refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale face imposibilă înregistrarea și cumpărarea din magazinul online. Orice informație cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se găsește în secțiunea Politica de confidențialitate.

14.2.Prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing

Clientul poate fi de acord ca prelucrarea datelor personale și transferul către o terță parte să se facă în scopul primirii de informații comerciale de la SHOBA.ro, spre exemplu cu privire la ofertele speciale.

15. Răspundere

Răspunderea NovaCorp Estates SRL – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: NovaCorp Estates SRL ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.

SHOBA.ro nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator / Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului / Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, NovaCorp Estates SRL / SHOBA.ro nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului / Clientului: Utilizatorul / Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user / e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul / Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.

16. Proprietate intelectuală

Întreg conținut al website-ului, incluzând logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice / dinamice, text și / sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a NovaCorp Estates SRL.

Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia /executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al NovaCorp Estates SRL în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite /transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru NovaCorp Estates SRL, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

17. Forța majoră / Caz fortuit

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.

Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

18. Legea aplicabilă; Jurisdicția

Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul NovaCorp Estates SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

19. Dispoziții finale

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.