Întrebări Frecvente

01. Comenzi

Cum pot plăti pentru comanda mea?

SHOBA.ro dispune de două modalități de plată la plasarea oricărei comenzi:

  • Plata cu Card Bancar
  • Sunt acceptate toate plățile prin carduri emise sub mărcile Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Plățile se vor procesa în RON (valuta Lei Romanesti) indiferent de valuta în care a fost emis cardul. Dacă aveți un card emis în altă valută, se va face automat conversia în RON.

  • Plata prin Transfer Bancar
  • Acceptăm și plata prin Transfer Bancar. Insă rețineți că plătile prin transfer bancar se confirmă cu întârziere, iar în intervalul dintre plasarea comenzii și confirmarea de primire a banilor, unele produse din comanda dumneavoastră pot dispărea din stoc.

    Dacă ați ales plata prin Transfer Bancar, detaliile bancare vor fi transmise pe email, în mesajul de confirmare a comenzii.

Când primesc comanda mea?

Pe pagina individuală a fiecarui produs exista trecut un interval estimat de livrare. De cele mai multe ori, acesta este de 2 zile lucrătoare pentru procesarea comenzii si 6 zile lucrătoare pentru livrare de la data plasării comenzii. După plasarea comenzii, un operator SHOBA vă va contacta pentru confirmarea comenzii, precum și pentru a vă aduce la cunoștință eventuale întârzieri de livrare. Prin urmare, data de livrare a comenzii este de cele mai multe ori de 6 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Timpul de livrare este prea lung. Pot anula comanda?

Dacă ați primit un timp de livrare mai lung care nu vă este convenabil, puteți cere anularea comenzii din Contul Meu sau cu un reply la mesajul email de confirmare a comenzii plasate. Deasemenea, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți. Ei vor anula comanda pentru dumneavoastră. Suma achiziției va fi înapoi în contul dvs. bancar în termen de maximum 10 zile lucrătoare. Când o comandă a fost deja expediată, aceasta nu mai poate fi anulată.

Când voi primi factura pentru comanda mea?

Când ați plasat comanda online, nu veți primi automat o factură pentru comanda dumneavoastră. Factura va fi emisă și transmisă pe email imediat ce avem confirmarea plății aferente comenzii.

02. Livrare

Cu ce curier se face livrarea?

Curierul folosit este ales în funcție de produsele incluse în comandă, volumul și greutatea acestora, precum și de locația/depozitul din care se face livrarea. Indiferent de curierul folosit, ne așteptăm ca timpul de livrare să rămână neschimbat.

În ce interval orar se face livrarea?

Nu avem control asupra intervalului de livrare din păcate. Curierul vă va notifica/contacta in ziua livrării și puteți folosi acest prilej pentru a stabili un orar.

03. Retururi, schimburi și plângeri

Cum fac retur la un produs comandat pe SHOBA?

Dacă ați primit produsele aferente unei comenzi și doriți să faceți un retur, puteți să completați o Cerere de Retur in acest sens în interval de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii.

Pot să schimb un produs comandat cu un altul disponibil pe website-ul SHOBA.ro?

Din păcate un schimb direct între un produs comandat deja și un altul disonibil la noi pe website este imposibil datorită faptului că lucrăm cu un număr vast de furnizori. Puteți totusi trece prin procesul standard de a cere retur al produsului comandat și a plasa o nouă comandă.

Am o sesizare de făcut în legătură cu o comandă. Cui mă adresez?

Dacă aveți o nemulțumire în legătură cu o comandă plasată pe website-ul SHOBA, vă rugăm să contactați serviciul de relații clienți.